jag har hittat en lösning

jippi! jag har hittat en lösning nu för att ladda upp bilder. det går fortfarande att ladda upp bilder om man går in på skapa bild och sen klickar på full storlek så jag kan visa er bilder ändå :D fast det finns en liten hake ändå, jag har ingen usb kabel eller nåt för att föra över bilderna :/ men det löser jag snart. vi ska åka till gbg om en halvtimme så jag måste packa lite. datan följer med för de har bredband eller nåt sånt på hotellet så hoppas att det funkar :D puss<3

Postat av: maria

hur får du inläggen så breda? Mina inlägg blir konstiga. Inläggen är till höger och det är stort mellanrum mellan inlägg och menyn. :/

vill gärna veta hur man får ilägg breda. har vart inne på designadinblogg.se och kollat där men inte hittat något.. Så undrar om du vet.

tack för svar:)

2009-12-19 @ 22:45:23
URL: http://jumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback