väggdekor?


hejhopp, nu när mitt nya rum i princip är klart så ska jag nog beställa en väggdekor. funderar på vad det ska stå också, så har ni förslag på vad det ska stå, kommentera gärna. jag har funderat på hope faith love eller sweet dreams !? den ska sitta över sängen så vad tycker ni? kom med förslag nu. puss&kram

Postat av: Anonym

eftersom att den skulle sitta över sängen passar det väll bra om det står 'sweet dreams'?

2009-12-27 @ 19:02:12
Postat av: tilda

om den ska sitta över sängen så tycker jag sweet dreams:DDD

2009-12-27 @ 19:24:35
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: pauline

jag tycker "föralltid" är as fint :) vill ha en tatuering med det :) och det skulle vara janska coolt att ha på väggen :) eller typ "evighet". det är nice :)

2009-12-27 @ 21:04:59
URL: http://paulineaberg.blogg.se/
Postat av: Justine

Carpe diem



finns jätte fina dekorationer på hemtex med den texten(:<33

2009-12-28 @ 01:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback