@ norrmalm

ryggen värker och fötterna med efter en lång dag på stan med alva alice och iza. mötte upp dom vid 11.00, vi fikade, kollade i butiker (fick med mig lite smått hem, visar bilder på det senare) sen tog vi bussen till knalle där vi gick till skatehallen för att träffa cääsper, vi var där en stund innan vi gick in mot knalle igen. vi skulle gått in på gina utförsäljningen men nopp, det var tydligen bara för VIP inbjudna... sen kom mamma och plocka upp  mig och nu sitter jag hos mormor på norrmalm. mamma ska skriva något på datan och sen åker vi hem, visar som sagt bilder när jag kommer hem.

tog inte med kameran för jag orkade inte bära runt på den, hehe


Postat av: Anonym

utförsäljning på gina :o?



(a)

2010-04-07 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback