hunter


mamma ska köpa nya hunter i veckan. ett par gula! hehe, hon ska kanske köpa ett par svarta till mig, men det blir inte försen i sommar (kanske köper ett par i england om det finns) lillasyster får även ett par ljusblåa för att det fanns inte ljusrosa i hennes storlek, men det blir säkert perfa. mår lite bättre idag men det blir ändå ingen skola för mig imorgon, känner att jag missar så mycket nu! imorgon är ju även kortegen som jag gärna ville gått på med tjejorna men det blir inget med det. snart kommer pappa med pizza, mums. så länge medans jag inte uppdaterar så kan ni ju kolla lite gamla inlägg, det är lite småkul faktiskt. hade bra så hörs vi. kramkram

Postat av: amanda bergholm-min stil i ord&bilder

sv: för att det är mycke colare;D

2010-04-29 @ 23:28:45
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Frida :)

Hejhej :)
fin blogg! Var har din mamma köpta dina gula Hunters? Bil också ha gula men vet inte var jag ska köpa dom:) snälla snälla snälla svara:)<3

Svar: jolina för 2 år sen!
Filippa Lindau

2013-01-02 @ 13:04:36
URL: http://frody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback