sunny day

snacka om solig dag! det är 25 grader på baksidan i solen hemma hos oss, det är ju rena sommarvädret, haha. eller inte, det är ju ändå lite kallt ute så shorts och linne får nog vänta någon vecka till. har precis plattat håret och ska snart äta lite frulle sen ska jag klä på mig och ringa emilia. vi ska ju som sagt ner till gånghester idag (haha låter som värsta stora stället nästan) sitter även vid mini-pc så har inga bilder här, hehe. jag uppdaterar förmodligen hos felicia idag också eftersom att jag kommer komma hem sent idag för vi ska på tonår, kulkul! och det värsta är att jag missar säsongsavlutningen av solsidan :O men som tur har jag med mig mobilen så jag får väl sätta mig i ett hörn och kolla på det, haha. det dyker nog upp en dagens här innan jag drar också. ojoj nu blev det massa text här så nu ska jag inte sitta och babbla mera, vi hörs.

Postat av: Gustavalida

Keep up the good work.

2011-01-28 @ 09:55:38
URL: http://gustavalida.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback