sunshine!




jag måste bara säga, gud vilket härligt vääääder! solen steker ute och jag har varit ute och hoppat studsmatta. brorsan och jag satte upp den nyss. det är så kul att hoppa studsmatta, nackdelen är ju den att jag alltid får huvudvärk, hjärnan kanske skakas runt lite, haha. det lät mysko, aja. jag har inte alls pluggat så mycket men jag tänkte ta och göra det nu när lillasyster sover så att man inte behöver bli störd stup i kvarten. det är något fel på bloggsvar.se så när jag ska svara på de sista frågorna (som ligger på sida 5, just sida 5 krånglar) de står error så det kommer stå 2 obsvarade frågor tills dess att det löser sig men det är INGA problem att fråga på ändå för att frågorna kommer ju hamna på sida 1 så det är lungt, och det är jättekul för jag stiger uppåt på topplistan vilket är väldigt kul! hade 18 nya frågor nu när jag kikade in, så fortsätt så. nu blev det en sån lång text igen, haha. vi hörs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback