ville bara säga tack

bjussar på två söta *host* bilder - och JA det är ett pyjamaslinne
ville bara säga tack till alla fina kommentarer jag får av er och tips på stickade tröjor PUSS PÅ ER!, ska försöka blogga mera nu, måste bara komma igång med skolan ordentligt, som vanligt hann jag inte ta en outfit bild idag och jag slutade efter idrotten och åkte hem i idrottskläder och duschade men jag kan slänga in en bild utan att jag har på mig kläderna? bättre än ingen bild alls? NU: teven! :D

Postat av: Anonym

när du köper din stickade tröja kan du vissa en bild på den:)



puss o kram

2010-08-31 @ 18:47:54
Postat av: ;P

vad gjorde du på idrotten? :D

2010-08-31 @ 19:05:34
Postat av: Elvira

Toppen blogg :) Har du några tips på hur man får fler besökare till sin blogg? :)

2010-08-31 @ 19:15:24
URL: http://elvirascloset.blogg.se/
Postat av: ida! :)

så söööt! :D<3

2010-08-31 @ 21:49:41
URL: http://iidaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback