hejdå godisförbud


hejdå godisförbud (förra veckan igentligen då) kunde inte hålla mig när pappa hade köpt godis så jag sa upp mitt godisförbud, pengarna hade jag ju gärna velat ha och jag hade behövt dom men godisbitarna i den där skålen lockade så häääääääär mycket. så nu ska jag trycka i mig massa godisar även fast jag läste i tidningen i morse att de flesta färgämnerna är krossa löss. VIDRIGT! men skit samma, haha + att allting som innehåller någon E-form eller vad man ska kalla det. t ex E120 (färgämnet som är av krossade löss) inga sånna ämnen är bra att äta. aja, nu ska jag inte hålla någon föreläsning här. men nu vet ni. inget godisförbud. så nu blir det att kika på let's dance och sen solsidan, woho. bästa programmet, eller hur dudes? haha. ciaociao

Postat av: Filippa

snyggt namn du har :D

2010-02-26 @ 21:10:41
URL: http://citronkola.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du när du har designat någon annans blogg och sen skriver du typ längst ner på bloggen att du har designat den!?

2010-02-26 @ 21:12:52
Postat av: saga

godisförbus är enkelt ^-^

jag äter inte godis alls:D

inge gott ;]

2010-02-26 @ 22:34:27
URL: http://ssagawl.blogg.se/
Postat av: Faster Jessa

Hahahaha! Jag visste väl det, klart att du inte skulle klara av ett godisförbud på 8 månader. Hahahaha. Men det var ett bra försök iallafall. Kram kram

2010-02-27 @ 09:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback