go'kväll


|måste ta lite nya bilder|
go'kväll läsare. har kollat på berg flyttar in (jättegammal repris) det är lite småkul faktiskt. jag tror nog att jag inte skriver så mycket mer idag eftersom att jag börjar bli trött nu känner jag. vi ska snart äta och sen så ska jag kolla TV idag och inte sitta framför datorn som jag har gjort de senaste dygnen.

imon ska jag träna 17.00 jag och amanda ska även vara med när mandy från mfc ska filma 14 tjejer från föreningen som ska dansa en enkel dans. den ska skickas upp till hennes gammla förening i usa sen så det kommer bli kul. efteråt så sover jag hos mormor för det är mysigt där. men ni får ha en fortsatt underbar dag så hörs vi imon för jag ska inte dygna idag igen, haha. PUSS OCH HEJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback