sisters



godmorgon, ska in till stan vid 13. mamma ska fixa pass, sen upp till skolan för brorsan har utvecklingssamtal, sen ner till onyx för mamma ska träna sen kommer jag hem så det blir inte så mycket uppdatering idag kanske och jag kan ju säga det nu att det inte kommer komma så mycket uppdatering under veckan för nu MÅSTE jag satsa mer på skolan och inte sätta mig vid bloggen när jag kommer hem utan sätta mig ner och plugga, så jag hoppas att ni flesta förstår det eftersom ni är väl i samma ålder ungefär. h3h3. LATERO

Postat av: Anonym

ni är såå söta ^,

Kan man få receptet på smoothie? Dem ser smaskiga ut ;-)

2010-01-11 @ 13:46:53
Postat av: Anonym

får du allt var du vill??

2010-01-11 @ 18:36:50
Postat av: JUSTINE

hahaa, lovisa tafsar på dej! ;)

vad lika ni börjar bli:O<33

2010-01-11 @ 20:33:12
Postat av: Lady Ape

Åh va fint ni är!!! Fin blogg

2010-01-11 @ 22:23:48
URL: http://hausofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback