kameran död

kameran dog precis när jag skulle knäppa en bild på en av klänningarna från nelly... attans bananer! men jag visar er bild under lovet, imorgon är det skolavsluuuutning! kameran ska laddas, kläderna är fixade bara skorna kvar nu, blir det converse, blir det hunterskorna, eller blir det något annat? vi får se vad jag sätter på mina fötter imon, ska försöka knäppa en outfit innan jag åker mot skolavslutningen så ni får se hur jag kommer se ut, hoppas att alla är taggade inför ett sommarlov nu för det är jag! imorgon efter skolavslutningen drar jag och massa friends till vår käre vän edith för att fira lovet med grillat och annat gott, sen på fredag ska jag kolla studenten och förmodligen hänga med brudarna, så vi hörs och JA kameran hänger med imorgon, puss&kram

btw, ska köpa en vår/sommarjacka imorgon från FACE för 500 lappen! billigt för den jackan, ord. pris 1000:- den är görsnygg, om ni frågar mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback