valvakan.onödig text

sitter och kollar på valvakan, är så trött att jag inte riktigt har fattat vilka som har vunnit exakt? det jag har fått in i mitt huvud är att alliansen vann men socialdemokraterna fick mest röster? (har jag helt fel nu) att alliansen måste sammarbeta med SD nu... ni får rätta mig eftersom att jag lär ha fel, vänta? hör jag fel/rätt nu. valet är inte klart än? haha, snart gå och lägga mig istället, vi hörs imorgon, godnatt valet 2010 UPDATE: nu låter det som att fredrikR säger att de inte tänker sammarbeta med SD, det här är för mycket för mig jag lägger ner detta nu, väldigt onödig text

Postat av: Josefine

Aliansen vann. Ingen kommer sammarbeta med SD -_- Ingen vill ha de i riksdagen

2010-09-20 @ 15:51:54
URL: http://josefineisthename.blogg.se/
Postat av: pippi

haha, rätt gullig text. du låter lite vimsig <:

2010-09-20 @ 19:04:33
URL: http://villavillekulla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback