er önskan är min lag

Julia - vart har du köpt den hunkdory koftan eller vet du vart man kan köpa hunkydory koftor? 
sen undrar jag också hur man gör det med taggar? :) tacksam för svar!!
Svar till Julia - Den är köpt på Jolina för några år sedan, vet inte vart man kan köpa på nätet men det bästa att göra är att googla, t.ex hunkydorykoftor online shop eller liknande. Om taggarna, bli medlem på pixboom.com och följ instruktionerna.
Jenni - Dina Johnny Bulls? Vet du för övrigt i vilka butiker de säljs?:)
Therese - Okej vart har du köpt dina johnny bulls? Och vad kostade dom? :)
Anna - vart köpte du dina johnny bulls? och vad kostade dom? :)
Svar till er tre - Jag har köpt dem på Visko i Skene. De kostar 900:-, finns i brunt/svart. Jag vet bara att de säljs ute i skene.
Beata - Skriv bara VAR du köper dina fina saker när du visar upp dem? :)
Svar till Beata - oftast försöker jag skriva i texten eller under bilden så läs en extra gång innan ni frågar!

Moa - Var brukar du köpa dina jeans/byxor? Vad har du för vinter jacka och vinter skor? :)
Svar till Moa - 98% av mina jeans är köpta inne på JC, crockerjeans! Sen har jag mina favorit"jeans" från Dr.Denim som finns inne på modefabriken här i Borås. Just nu letar jag efter den rätta vinterjackan men kommer även bosätta mig i min goa gröna Odd Molly jacka och på fötterna har jag mina Blundstone eller Johnny Bulls, året runt skor för mig...
Fråga - Vart har du hittat den svarta koftan? Du vet den som hänger ner på sidorna? En sådan du även typ har vit?
Svar - Mina hunkydorytröjor, både den svarta och vita är köpta på Jolina här i Borås, googla om ni vill köpa via nätet för jag vet ingen online shop.
Amanda - Vart har du köpt din juicy couture mjukisdress? om du inte köpt i sverige vet du om man kan beställa eller köpa någonstans? :)
Svar till Amanda - Mina föräldrar köpte den dressen i Miami till mig, men du kan beställa på deras hemsida här, sen vet jag att de har (utan tryck?) inne på Jolina i Borås och i Göteborg har jag sett på Fiorucci.
Matilda - vart har du köpt dina palladium och vad kostade dom?
Svar till Matilda - Det är inte mina utan min kära väns skor..:) men de är köpta på Modefabriken antar jag och kostade 800?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback