fyra frågor


Älskar ditt hår, hur lång tid tog det att växa? Hur vårdar du de?
Jag har alltid haft väldigt långt hår. Men sparade efter att jag klippte av det sommaren 2010, kolla skillnaden mot här! Jag vårdar det inte särskilt bra, plattar/lockar det varje dag dock med värmeskyddande hårolja. Duschar med vanligt schampo och balsam, använder sällan inpackningar.

Vart har du köpt mössan?
På modefabriken här i Borås, finns även på Jolina och NY.
Hur klipper du ihop dina videoinlägg?
På iMovie som finns på alla mac-datorer. Klipper ihop väldigt enkelt, beskär video, lägger till effekter och musik.
Hur många hunkydorykoftor har du? Vilka färger? och vilken färg är finast? Vart är de köpta och priset?
Jag har dem tillsammans med min mamma. Svartvit, olivgrön, orange, sen har vi en mörkbrun och mörklila som inte är Japan-modellen (alla andra är japan-modellen) Jag tycker svart är finast då det passar till allt, sen är den gammelrosa sjukt söt som inte finns längre? Priset ligger runt tusenlappen. Finns att köpa på Jolina i borås eller Åhlens i göteborg vad jag vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback