Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

pillar mig i håret föööör mycket! så fort det är nytvättat/nyplattat då pillar jag i det, i skolan - hemma - överallt! tycker att det är så skönt när det är rent och lent, och när jag pillar och rör i det för mycket då blir det flötigt och då pillar jag ännu mer vilket slutar i att jag måste börja tvätta håret varje dag, vilket sliter ut mitt hår så jag försöker att bara tvätta det varannan dag men jag HATAR bokstavligt talat när jag vet om att det är fett och jag pillar och frågar alla om det syns... sjukt dålig vana!

Postat av: eeelinnn.blogg.se

bild på tröjan kanske?? :D

2011-02-09 @ 19:33:29
URL: http://eeelinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback