"Mitt bästa svartvita porträtt"

MOTIVERING: jag har valt denna bilden på min lillasyster för det är en av de bästa porträttbilderna jag tog under sommaren 2010! hon är inte lätt att fånga på bild i och med att hon rör sig så mycket men här lyckades jag verkligen fånga hennes lycka av att hon hade fått ett alldeles eget paraply! jag älskar ljust i bilden och glädjen man ser bakom ögonen, en reflexskärm skulle även hjälpa mig till att få ännu bättre ljus och lyster i bilden!
Jag är med och tävlar hos Olivia om en valfri reflexskärm från tvspelsweb.se för max 199kr (den här vill jag vinna) en guld/silver reflexskärm är verkligen något jag är i behov av just nu!

Postat av: Olivia

Grattis! Du är en av finalisterna i min fototävling ;)

2011-01-24 @ 15:17:48
URL: http://lucesolare.blogg.se/
Postat av: Olivia

Har sett ditt inlägg :)

2011-01-24 @ 17:26:04
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback