enkelt & stilrent

Levi's 501 från Urban Outfitters
Grå farfarströja från Ullared-Gekås
Brunt skärp från Ullared-Gekås
Snyggt att matcha ett par levi's med en ribbad farfarströja. Grått, vitt eller marinblått tycker jag är snyggast till. Ett par låga converse eller TOMS på fötterna så är du redo för sommaren.

Postat av: Anonym

Jag undrar om du skulle kunna lägga upp ditt midjemått och höftmått, för jag skulle hjärna veta hur shortsen skulle sitta på mig för det ser ut som vi har ungefär samma, du behöver inte om du inte vill men jag skulle bli väldigt glad :) Tack för en jättebra blogg! Kram !

2011-07-23 @ 00:02:35
Postat av: Anonym

Du ska svara på frågan här på kommentarsfältet om du vill :) PUSS ( om måtten)

2011-07-23 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback