summerfeelings

idag har min dag bestått utav en klagandes filippa på värmen och tunga skolböcker! känns helt otroligt att vi har lov om 2 dagar!!!! åkte ner och åt lite lunch om man kan säga så på McDonalds. vi klippte och skrev över 100 namnskyltar till morgondagen då niorna på vår skola har avslutningsmiddag. jag och några vänner ska hjälpa till att servera osv. sen sover jag hos min vän clara! han även med en fika på stan med alva, alice och clara innan jag begav mig hemmåt! känner att detta blir mycket text och att jag får avsluta med att säga, nu ska jag ta och sy upp min skolavslutningsklänning (som ni får se på torsdag kväll) ha det gott!

Postat av: anna !

En simpel fråga , har du redigerat bilderna i detta inlägget i någon app på iphonen eller på datorn? Isåfall , vad heter appen? Letat som en galning!! Kram :)

2011-07-08 @ 21:15:47
Postat av: F I L I P P A

anna: Japp det är redigerade ifrån appen, instagram! :) har sedan förstorat bilden på datan :)



kram

2011-07-08 @ 22:27:52
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback