teknis bal 2011

knäppte lite bilder men inga jag vill visa här på bloggen då personerna kanske tycker det är privat, men fick två bra på några fina frisyrer! var någon där och kikade? missade Hanna Mw som jag velat se i och med att hennes skiss till sin klänning var så fin och jag ville gärna se den... gick även på samma skola som henne innan! :)

Postat av: jossan

kolla bt.se, balbilderna, då ser du en bild på hanna mw framifrån! :) tror min kompis fick en bild på henne bakifrån, kan skicka om du vill? haha :)

2011-06-02 @ 11:34:47
Postat av: frida

ska du börja teknis till hösten? :)

2011-06-03 @ 21:06:41
Postat av: F I L I P P A

frida: nej jag börjar 9 till hösten! :D

2011-06-04 @ 17:14:36
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback