lagfoto

godmorgon! förlåt för 0 uppdatering igår, orkade inte efter denna veckan, var så trött så somnade på soffan och sov där halva natten... har precis duschat och ska försöka hinna fixa håret innan jag åker in mot stan för lagfoto! slänger in lite bilder och sånt senare, ha en super lördag i detta fina väder!

Postat av: L I N N E A

anmäl dig till veckans blogg / www.llinneabe.blogg.se

2011-03-05 @ 12:21:49
Postat av: Emilia

vilka slags disagner gör du?

vill gärna ha en hade varit väldigt snällt om du ville mejla mig för att jag är väldigt intreserad av en ny disagn och din är ju superfin och har funderat på en likadan men vet ingen annan som gör sånna

Tack på förhand! <3

2011-03-05 @ 13:08:48
URL: http://enprinssesa.blogg.se/
Postat av: madeleine axelsson

Veckans blogg tävling på min blogg! anmäl dig !:D<3

2011-03-05 @ 15:00:29
URL: http://madeleineax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback