plattång

Andra tipset och frågan som jag tänkte besvara. Vad jag använder för plattång. Den kommer från märket GA.MA och är i keramik (skadar inte håret lika mycket) den finns på vivåga i Borås för 1000kr eller om det fortfarande är sänkt pris på 500kr. Det är denna jag lockar håret med också och tycker att den är kanon till det. Dock vill jag gärna införskaffa mig en ny från GHD men priset är lite väl dyrt. Den här duger och är billig och bra!

Postat av: Frida

Jag undrar om du är medlem på weheartit.com?
I så fall , vad heter du där?

Svar: ja det är jag, tror jag heter "filippalls" med S på slutet :)
Filippa Lindau

2012-08-03 @ 20:53:51
Postat av: Anonym

Hej Filippa! Din blogg superbra, vad har du för kamera? :-) kram'

Svar: Tack! :) en nikond d5000
Filippa Lindau

2012-08-04 @ 14:09:10
Postat av: Amanda

du ska väl gå ekoniomi på teknis nu?
vet du om man kan kolla klasserna, och var isåfall??:)

Svar: Ja det ska jag, man kan kolla på dexter men inte än för klasserna kommer inte försen några dagar innan! :)
Filippa Lindau

2012-08-04 @ 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback