önskeinlägg: favoritplagg

Vit twist&tango blus köpt på fiorucci - ett plagg som jag alltid kan slänga på mig om jag har klädpanik. Superskön och passar till alla jeans, svarta, blåa, mörka. 
Min djurmönstrade sjal köpt i Amsterdam - en favorit även denna. Använder den mycket och ångrar inte en sekund att jag köpte den. Älskar att den har så många olika djurmönster.
Jeansskjorta köpt på h&m - gillar färgen på denna och alla sömmar (jag vet jag är en sån som lägger märke till olika sömmar och färger på trådarna mycket) passar till både shorts som jeans. 
Marinblå och vit Abercrombie & Fitch tröja - tror många lagt märke till att dessa blivit mina favvotröjor? använder dem väldigt ofta, också ett plagg som jag kan dra på mig när jag inte har någon inspiration. De är sååå sköna och passar till alla olika jeansfärger. Om ni någonsin går in i en A&F butik, köp dessa. Finns nog inget skönare. Ska införskaffa mig flera stycken i USA i vår. Fått frågor om storlekarna också, de ska ju sitta tight, jag är liten och har XS. Dem sitter tight lite lite långa i ärmarna men det är bara att vika upp.

Postat av: Anonym

Vad fick du i julklapp?

Svar: ska visa det i en video eller bilder efter åre!
Filippa Lindau

2012-12-25 @ 15:04:05
Postat av: amanda

Abercrombie tröjorna är jättefina! Ska köpa med mig dem när jag åker till London :)

2012-12-25 @ 16:05:49
Postat av: Anonym

Finns det att köpa på nätet?:)

Svar: ingen aning! googla
Filippa Lindau

2012-12-25 @ 20:46:43
Postat av: Anonym

Ska du till USA? Var i så fall? :)

Svar: orlando, florida med laget! vi ska tävla :)
Filippa Lindau

2012-12-26 @ 14:11:35
Postat av: Anonym

Har en sån blå tröja. Kan tipsa om a&f och hollister's mjukisbyxor, hur sköna som helst!

2012-12-26 @ 17:41:58
Postat av: Anonym

Letar efter en sådan blus från twist&tango , vart finns dem ? Vet du någon affär/sida som säljer dem?

Svar: vet tyvärr inte vart dom finns längre.. googla!
Filippa Lindau

2013-01-02 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback