q/a videoblogg

Okej trodde aldrig jag skulle lägga upp det här, rösten/ljudet kommer efter eller före. Vet inte riktigt varför menmen sen i slutet så bara det kapas för hade 46 sekunder för långt, tar den frågan i del 3 sen. Skratta och njut av hur kass jag är, haha. Det här var första OCH sista gången. Så här mina vänner, nu kan ni reta mig för evigt - och att jag var pank i höstas va inte det värsta med 2012 haha! Ett skämt. Och glömde att tacka för alla era fina kommentarer också som ni skrivit tillsammas med frågorna. Stort tack alla söta läsare, ni är grymma♥

Postat av: Kissie

Hej filippa, vill bara säga att du är en väldigt duktig bloggare, du har en fin header. Ibland önskar jag också att jag var kines, eller vad du nu är....! aja, det var ett bra inlägg, förutom att du ser ut att ha en bitchig attityd, du borde bli som mig! jag är alltid snäll och ödmjuk!! jaja, puss o kram! :*

2012-12-21 @ 22:47:08
URL: http://kissies.se
Postat av: Rabia

Sååååå SÖT! Jag tycker absolut att du ska göra fler videobloggar!
Grym blogg!

2012-12-22 @ 00:20:48
Postat av: Anonym

SKITBRA!!!! MER VIDEOBLOGGAR HELT SERRI!!!!!

2012-12-22 @ 02:12:26
Postat av: sara

Kan du filma eller fota och göra ett inlägg om vad för smink du använder, allt smink! snällaaa
tack

Svar: jag ska göra det när jag är hemma från åre! kram
Filippa Lindau

2012-12-22 @ 10:56:16
Postat av: Anonym

HAAHHA DÖR!! Men kissie , hur mår du då?😂😂😂😂

2012-12-23 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback