beach

Jag och mina fina tjejer på stranden en sen kväll på Kreta. Massa kärlek till dessa två brudar! Har ännu fler bilder att visa men tar inte allt på en gång så det kommer mer i veckan.

Postat av: Anonym

åååh ni verkade ha det jättekul där ju! Snygg headern är nu, förresten! :)

2012-07-28 @ 14:12:35
Postat av: WeAreLegion,Anonymous

hej lilla flippisen, fan va söt du är på dom här bilderna! beundrar din blogg väldigt mycket och besöker den dagligen. vi hörs :*

2012-07-29 @ 12:41:55
Postat av: Hanna!

Hej! Jag ska till langleys hotell du var på, och några frågor som jag hoppas att du vill besvara!
1. Är det sandstrand?
2. Är det fina rum? Var bodde du!? Gamla eller nya delen?

Svar: ja det är det! :) ja de är nyrenoverde, har bott i alla delarna :D
Filippa Lindau

2013-04-26 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback