tio timmar

Om cirka 10 timmar lyfter planet som ska ta oss ner mot soliga Kreta och Almirida Bay, några undrar vilket hotell jag ska bo på och det är Langleys hotell. Min mormor var V.D för några år sen så varit där minst 7/8 gånger, åker dit nästan varje sommar. Så det ska bli kul att komma ner igen då jag inte varit där sen 2010. Macbooken följer med, ska försöka uppdatera med bilder så mycket som möjligt då jag får tid och ork till det. Så ni får kika in här under veckan så ser vi om det kommer upp några inlägg eller inte. Om inte så kommer jag iallafall uppdatera på instagram så följ mig där @filippall. Ha ett fortsatt bra sommarlov, nästa gång vi hörs så sitter jag förmodligen och svettas med datorn i knät...

Postat av: Anonym

Hej Filippa! Diin blogg är riktigt rolig att läsa!! Angående solsmörjan, hawaaiiantropic oljan hur fungerar det? Är det bara att smörja på? Och så blir man brun, eller är det solskydd? :) hoppas ni får det riktigt bra i kretA!!! :)

Svar: Tack! :D ja det är bara att smörja på kroppen som solkräm, dock är det inte så bra om man inte har så bra pigment för det är väldigt starkt! :) man kan köpa med solskyddsfaktor i oljan tror det finns 4,6,8 men det beror på hur mycket man tål solen :)
Filippa Lindau

2012-07-20 @ 13:29:54
Postat av: Anonym

ha såååååå kul nu och bli brun som en pepparkaka! :D

2012-07-20 @ 15:00:34
Postat av: Agnes

haha lustigt! har vart på exakt hotellet fast 2008 :) mysigt är det ju där iaf!

2012-07-20 @ 17:43:28
Postat av: Anonym

ååh vart kommer shortsen ifrån? kram

2012-07-20 @ 18:54:58
Postat av: Anonym

Vart är jeansshortsen ifrån? :)

Svar: Ett par gamla från h&m barn :)
Filippa Lindau

2012-07-20 @ 19:35:51
Postat av: Linn

så kul! :D ha det bra!

2012-07-21 @ 15:53:31
URL: http://www.linnsangels.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback