tisdagens outfit

beige tröja från h&m, blus från faith, jeans från JC
Jobbat från 10.30-16.30 idag och jag har denna och nästa vecka kvar sen är sommarjobbet avklarat. Gick klädd i detta idag, det såg ut att bli varmt och svettigt då solen sken när jag åkte iväg imorse men den försvann lika snabbt.

Postat av: KRAMISEN!

Hur mycket får du i lön på jobbet?

Vill också sommarjobba så undrar bara ;)

Snälla svara! Blir till god hjälp!

Kraam! :)♥♥♥♥

Svar: Jag sökte feriejobb inom kommunen så det är rätt dåligt betalt, 59.50:- timmen om man är 16-18år annars tror jag det är 69:- och man jobbar 4 veckor 6 timmar mån-fre eller 3 veckor 8 timmar mån-fre beroende på vad för jobb man får :) Kram
Filippa Lindau

2012-07-03 @ 19:53:04
Postat av: Emma

Vart har du köpt klockan? Så sjuuuukt snygg!

Btw, tack för en sjukt bra och inspirerande blogg!:)

kram

Svar: Ur&Penn :) Tack så hemskt mycket! Kram
Filippa Lindau

2012-07-04 @ 08:57:00
URL: http://emmasperspektiv.blogg.se
Postat av: Emelie

Hejhej! Jag tycker det är sjuuukt snyggt med stickat över blus, men jag får aldrig till det, vilken sorts blus är det som blir bäst under? Kan du visa den utan tröjan över? Och kan du ge tips på blusar och sånna tröjor att ha över som finns att köpa nu? :) Grymt bra blogg förresten!

Svar: Jag ska försöka fixa något sådant inlägg så fort jag får tid! Tack så hemskt mycket :D
Filippa Lindau

2012-07-12 @ 19:02:46
Postat av: nathalie

så fin tröja! Jag skulle själv vilja köpa en , vet du om den finns kvar? Det skulle passa så bra med en nu i höst! tacksam för ett svar . Kram!

Svar: den är rätt gammal men tror de finns liknande på h&m nu! :) kram
Filippa Lindau

2012-10-14 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback