svar del 2

Hur ofta går du själv in på din blogg och kollar, kommentarer oså? På helger är jag inloggad hela dagen, kollar även i mobilen hela tiden (dvs. kanske 2/3 gånger i timmen) om jag fått någon ny kommentar. Så jag ser alltid så fort det kommer nya kommentarer från er :)
Undrar bara vad du använder för schampo och balsam? Tycker om din blogg super mycket!<3 Tack till att börja med, jag har alltid använd head&shoulders för fett hår men använder nu mig av shampoo och balsam från Sachajuan Stockholm.
kan inte du visa mera cheerleading? Vi är inne i tävlingsperioden nu, tävling om några veckor då kommer det komma filmer och bilder! :)
Har du några tränings tips? Jag är lat, väldigt lat. Hade aldrig orkat med friidrott eller liknande. Träna en sport du tycker är rolig. Träna med vännerna, gå ut och sping någon dag i veckan nu när solen hittat hit så är det ju jättemysigt att ta en morgonrunda. 
Din belstaff jacka är så gudomligt fin, hur mycket fick du ge för den? Tack! Min mamma köpte den men dom ligger runt 4000:-
Vad tycker du om "göteborg" stilen som är typ odd molly blus, gina tricot jeans. Alla har liksom samma typ , vad tycker du om detta? Lite som "borås" stilen nästan. Det är ju lite tråkigt men ska inte säga något eftersom att min stil inte sticker ut så mycket? eller? Jag tycker det inte spelar någon roll egentligen, bara man trivs i det man har på sig. Sen kan det ju vara kul att sticka ut med något extra ibland.
Bästa iphone spel? Just nu: DRAW! haha.
Vad tycker du om Ulricehamn? Jag har bara varit där och åkt skidor, skulle inte kunna tänka mig att bo där.
När och från vilken butik köpte du din Odd Molly kofta? Juta Boden, för kanske 1/2 år sen.
Vad ska du göra i sommar? Vad vill du göra efter gymnasiet? I sommar ska jag ha den bästa sommaren någonsin. Jag ska sommarjobba 4 veckor, leva i varberg några veckor med bästa vännerna. Hoppas på att komma utomlands någon vecka och bara leva livet. Efter gymnasiet vill jag först ut och resa med vännerna och hitta något bra jobb.
Senaste gången du varit ihop med någon? Haha Jag har aldrig varit inne i något seriöst förhållande. (bara i 1-3 ni vet..) Jag väntar på den rätta. Jag hoppas på att hitta någon under eller efter sommaren för nu har jag väntat länge nog och känner att det är dags att ragga upp en pojk!
Vad brukar du ha under dina hunkydorys? Jag har en beige men vet inte vad jag ska ha, vad tycker du? Jag brukar ha någon blus som matchar färgen. Till en beige skulle jag satsa på en vit eller nude färgad söt blus/linne. Det går ju nästan att ha vad som till.
Favoritserie? Gossip Girl! Funderar på om jag ska börja se på OTH eller OC eller 90210
Gillar du serien vänner? Jag har aldrig kollat på serien.
Kan du visa bild på ditt rum? Ja det kommer, min efterlängtade garderob ska upp om några veckor. Dåså!
Vilken är din favorit affär? Här i Borås som alla vet är utbudet litet, jag gillar jolina och faith. I göteborg har ögonen fastnat lite för design only och fiorucci som har lite samma stuk som jolina i Borås. 
dröm resa? NEW YORK! min dröm är att komma dit innan jag fyllt 18, jag skulle kunna dö för att få åka dit.
Vilka är dina favorit skor/kläder Primebootsen är favvisarna. Jag har massa kläder som jag gillar. För svårt för att välja.
Har några av dina vänner bloggar? Isåfall vad heter de? Ja, en av mina närmaste vänner, Amanda. Hon bloggar. 
Vad är din högsta önska? Har alltid velat vinna på lotto/trisslotter. Så sjukt häftigt att skrapa fram några tusen och kunna resa till New York. Sen har jag en önska åt andra hållet som är att hitta en perfekt pojkvän innan studenten. 
Vad vill du ha just nu? Sommarlov. Gå ur 9an och veta att 3 nya år med nya vänner väntar.
har du någon kille på gång? Nej, men det finns väl några där ute som man har lite span på, haha. Det har nog alla?
använder du mopedbilen ofta?
Den är sönder. Hade gärna velat köra runt i den nu. När den väl fungerade så åkte jag i den till skolan och träningarna varje dag.


Postat av: Anonym

Du måste se oth & 90210! Dom är världens bästa och man blir beroende hehe ;D

2012-03-05 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback