bästa platsen

I lördags låg jag här i sängen fram tills klockan blev 17. Hoppade in i duschen och sedan blev det utgång med vännerna. Var faktiskt riktigt roligt i helgen. Igår var det lugnt, först släktkalas och sedan sov jag hemma hos Jacob. Ska ta bussen om 10 min ut till Elin för att sova där. Ska bli mys, längesen jag var hemma hos henne. Tänkte bara skriva lite kort om min uppdatering. Jag vet att ni vill att jag ska uppdatera och får kommentarer VARJE dag om att min blogg "suger, är dålig, kass på att uppdatera" jag tar inte åt mig och blir inte ledsen för jag får så betydligt mycket fler fina och snälla kommentarer också. Men när det gäller uppdateringen, ni säger att jag uppdaterar var 3/4 dag. Och om jag kollar min statistik här på blogg.se så kan man ju numera se hur många inlägg man gör varje dag och jag har gjort minst ett inlägg varje dag förutom igår. Jag är väldigt tacksam och glad att ni fortfarande besöker bloggen, för statistiken sjunker inte, den ökar! Fick en fråga om att nu när det är lov så finns det väl bloggtid? och nja.. just nu under lovet så gör jag massa saker och umgås med vännerna, men jag gör mitt bästa. Så massa kärlek till er som uppskattar det jag gör och till er som har ork till att läsa denna långa text.

Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

mys:)

2012-10-29 @ 16:04:21
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: --

ta inte åt dig, din blogg är fantastisk!

2012-10-30 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback