födelsedagsfirande

Alice, Amanda och jag
Jag och Amanda
Alice och jag
Alice, jag och Amanda
Alla traskar runt i primeboots, galet!
Finaste gosetjejen Ellen - födelsedagsbarnet
Alice, Amanda och jag
Amanda och jag
Igår var vi hos Ellen för att fira och äta gott då hon fyller 16 år på onsdag. Vi dansade, sjöng och blåste i våra "tutor" som bara den. Sen drog vi vidare ut, blev en riktigt rolig lördag med favorittjejgänget. Nu ska jag på kalas för min lilla kusin som fyller 1år. 

Postat av: Anonym

Alla har samma kläder = teknis style... :)

2012-10-21 @ 11:14:52
Postat av: Jle

Vad använder du för tång när du lockar håret ?

Svar: denna kvällen lånade jag min kompis tång, som en pinne som är tjockare intill och smalare utill som man rullade håret på och släppte :)
Filippa Lindau

2012-10-21 @ 11:24:48
Postat av: Elin & Gisela

Älskar bilden med alla primebootsen haha kul! Fina bilder annars också!

2012-10-21 @ 12:07:28
URL: http://sixteen.se
Postat av: Moa

Vart kommer den fina toppen som du har på dig? :D

Svar: gina! fast de va trekvartsärm men har sytt om den :)
Filippa Lindau

2012-10-21 @ 13:32:25
URL: http://vbgmode.blogg.se
Postat av: Anonym

Pinsamt att lägga ut bilden på primebootsen, är det ditt allt? Håller med henne alla har samma kläder på teknis ;)

2012-10-21 @ 16:12:02
Postat av: Anonym

är du tillsammans med oliwer celec? :) älskar din blogg kram

Svar: haha nejnej! han har en flickvän från göteborg, vi har precis lärt känna varandra :) kram
Filippa Lindau

2012-10-21 @ 18:12:43
Postat av: linnea

haha orka att alla har primeboots, de är så fula :) tänk om 50 år när man kommer se bilder på sig själv och fråga sig varför man hade byggarbetarkängor på sig haha ;)

2012-10-21 @ 21:42:35
Postat av: annayellowbanana

Fina tjejer! :)

2012-10-22 @ 08:51:28
URL: http://annayellowbanana.se
Postat av: Nicole Johnson

Går du och någon av Amand:orna i samma klass?
Vad tycker du om ekonomi linjen?
Går Elin på teknis?

Svar: nej alla 3 amandor haha går i olika klasser, A, B, D och jag i C :) Det är en vanlig bred utbildning, samma ämnen som tidigare förutom NO, dvs. teknik osv. Det är väldigt kul att läsa privatjuridik och ekonomi men grymt svårt!
Ja det gör hon fast i tvåan, hon har hoppat över en klass!
Filippa Lindau

2012-10-23 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback