senaste veckan genom mobilen

Kollat på när grabbarna spelat match mot frölunda tillsammans med Mandisen, Axel och Hill. 
Lagat american pancakes till lunch efter skolan. 
Provat på att locka håret med en "wella pro curl" när jag skulle fira Ellen.
Varit på släktkalas, jag och min tvillingbror.
Ny skolvecka och när man kollar ut så är löven nu orangea och inte längre gröna.

Postat av: Ida

Hej! Jag har en liten fråga :) Har hört att du opererade dina öron och undrar hur mycket det kostade och vart du isåfall gjorde det? Jag skulle hemskt gärna med vilja göra det :) Kram

Svar: jag gjorde det gratis på sjukhuset, gick på "möten" ringde min läkare så jag fick en remiss och tid. kram!
Filippa Lindau

2012-10-24 @ 10:58:13
Postat av: Anonym

är du tillsammans med oliwer celec? bara undrar! älskar din blogg kraam:):)

Svar: nej!! han har flickvän :) kram
Filippa Lindau

2012-10-24 @ 11:32:12
Postat av: ida

heej !
kan du inte visa hur du lockar ditt hår:)

2012-10-24 @ 16:18:59
Postat av: Alice

vad använder du för recept när du gör amerikanska pannkakor?:)

Svar: kan lägga upp receptet :)
Filippa Lindau

2012-10-24 @ 17:20:52
Postat av: Evelina Svantesson

Guuu så gott!

2012-10-24 @ 19:18:33
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/
Postat av: sabina

kan du lägga ut en bild på locktången du använde? Googlar wella pro curl men flera olika kommer upp :) galet snyggt hår!

2012-10-24 @ 21:35:54
Postat av: Sofia

På översta bilden är min pojkvän med! Intressant hah... Ville egentligen bara säga att din blogg är superbra men så såg jag honom där så då blev det allt i ett!

Svar: haha va? vad komsikt, världen är liten.. spelar han i frölunda då? :) och tack! :D
Filippa Lindau

2012-10-25 @ 15:29:43
URL: http://sofiajohanssson.blogg.se
Postat av: matilda

ROligt

2012-10-25 @ 16:31:53
URL: http://matildiz.se
Postat av: Bella

Hur har du lockat ditt hår på 4 bilden? Jättefint!! :)

Svar: men en rund tång ska försöka hitta en bild :)
Filippa Lindau

2012-10-28 @ 12:01:25
URL: http://aaarligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback