måndagens outfit

BARBOUR JACKA NY - A&F TRÖJA - HOLLISTER JEANS
Nytt från topp till tå idag. Invgide min älskade underbara nya jacka. Bästa köpet efter mina primeboots. Åh gud så lycklig, ni skulle sett min blick/ansiktsuttryck igår inne i butiken när mamma först sa att jag inte fick köpa den. Men sen offrade jag mina egna pengar ändå och gick tillbaka in i butiken. Mamma och jag kallar den för "the queen" (internt) 

Postat av: Elin

Hej, skulle jätte gärna vela veta vad allt kostade sammanlagt eftersom jag snart också ska till london så vill jag veta hur mycket pengar man ska ha med sig;)

2012-09-03 @ 19:36:32
URL: http://byelinberggren.blogg.se
Postat av: Anonym

Sålde vs bikini också ?

Svar: nej det gjorde dem inte...
Filippa Lindau

2012-09-03 @ 19:39:09
Postat av: emelie

va heter modellen på jackan? :)

svara gärna i vår blogg!

2012-09-03 @ 20:05:16
URL: http://systrarnarobles.blogg.se
Postat av: Anonym

ungefär hur mycket kostade barbour jackorna?

Svar: beror på modellen men dom ligger ju runt 1000-4000kr
Filippa Lindau

2012-09-03 @ 20:30:02
Postat av: Anonym

Hej, jag ska till London nästa vecka och är ute efter en sån barbour jacka precis som din. Hur mycket kosta den där i london? Den modellen du har.. så jag bara vet på ett ungefär. TACK

Svar: runt 3000kr!
Filippa Lindau

2012-09-03 @ 20:48:28
Postat av: Felicias mode

Åh vad fint!! :)

2012-09-05 @ 13:06:43
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
Postat av: Anton Sébastien

Så fint!

2012-09-05 @ 16:35:38
URL: http://sebastiens.blogg.se/
Postat av: Frida Holm

Hej! Jag är i ett köpdilemma för ska införskaffa en vinterjacka, och då står det mellan denna och Barbours quiltade jacka, skiljer en tusing ju men jag tänkte om denna också är vattentät och fodrad så kan det vara värt det, eftersom den är så jäkla snygg! Så, är denna jacka fodrad och så? Kram

Svar: denna är inte jättefodrar, rätt kall nu när kylan kommer! kram
Filippa Lindau

2012-10-13 @ 14:42:59
URL: http://frriday.blogg.se
Postat av: Emmy

Åh har letat som en tok efter denna snygga jacka, men den är slutsåld överallt :S
Får beställa från england ändå verkar det som :P
Men jag undrar vilken storlek har du i din?
Tvekar mellan att ta 8 eller 10. Vill INTE att den ska vara förstor :P
Är den stor i storlek? Och är den sådär "prasslig" i materialet? (nu blev det mkt text :P)
/Emmy

Svar: jag har en 6 vilket motsvarar 32! Nej inte jätteprasslig, lite mer glansig och "hård" jag är en liten XS så därför jag köpte storlek 6
Filippa Lindau

2013-10-31 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback