mandy 17 år

Idag är det mandisens tur att fylla 17 år. Mandy/mandyline/öberg/öbbe, många smeknamn på denna fina tjej. Så GRATTIS min snyggaste vän på din stora dag. Jag och Amanda har lärt känna varandra genom cheeren, cheerat och byggt pyramider och kastat tillsammans i flera år. Världens grymmaste tjej som både tagit medalj individuellt i cheeren MEN också SM-brons i friidrott. Så jag och Amanda är nu pensionerade cheerleaders men hon satsar vidare på friidrotten. För övrigt så går vi skolan tillsammans, hon läser ekonomi fast med idrottsinriktningen. En tjej som jag har så kul med och som har sjukaste skrattet. Mästare på pannkakor för den delen också. Puss på dig honey boo boo♥

Postat av: Linda Berggren

Vad fin du är! Jättefin blogg också! :)

2013-08-15 @ 12:54:46
URL: http://lindaberggrens.blogg.se
Postat av: sara

Så sjukt snygga glasögon :)

2013-08-15 @ 13:53:32
URL: http://www.sarapiper.se
Postat av: Sofia

Du har sjukt fint hår, helt galet vad fint! Hur brukar du sköta om det? Har du något speciellt schampoo och balsam eller någon olja? Var klipper du dig? Jätte tacksam för svar, verkligen!!

Svar: ja jag använder detta schampo och balsam http://filippall.blogg.se/2013/july/shu-uemura.html#comment, finns på barbershop alltihopa! :D klipper mig hos Iman på barbershop eller Amanda på familjen sandwall
Filippa Lindau

2013-08-15 @ 17:38:50
Postat av: Julia

Var kommer din klänning ifrån? :)

Svar: gammal från gina! :)
Filippa Lindau

2013-08-15 @ 18:24:16
Postat av: Jennie

Gillar Cheer håret skarpt!!
Kan du inte visa hur man gör? Skulle vara snällt!!
Har följt din blogg ganska så länge nu och älskar den! fortsätt med det du gör!!!
Kram

Svar: det är inget jag gör "till vardags" liksom, det är cheerfrisyr. Men man tuperar hela luggen (förstör året x10000) sen lägger man bak det, sprayar sönder, kammar och drar upp allt i en slickad tofs och sprayar sönder haha! :) och sen är håret i toffsen tuperat efteråt
Filippa Lindau

2013-08-16 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback