alla ♥ dag

weheartit.com - collage av mig
Glad alla ♥ dag på er fina läsare. Hoppas ni alla får mycket kärlek av vänner, familj och pojkvänner/flickvänner idag. Jag vaknade upp mellan mina två favoriter Elin och Amanda. Vi ska ner och laga brunch nu och sedan slappa hela dagen, senare ikväll ska jag och Amanda in och se J18 hockeymatch tillsammans med Mandy och sen möter vi upp alla tjejer som är hemma och inte har pojkvänner för middag på babbel, tror det blir riktigt mysigt. PUSSAR&KRAMAR 

Postat av: aina [fotoblogg]

Glad alla ♥:ans dag!! :)

2013-02-14 @ 12:40:26
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Mathilda Karlsson

Ska inte du spendera dagen med din pojkvän? Det är ju trots allt 'Alla Hjärtans Dag' :)

Svar: vi är inte tillsammans längre!
Filippa Lindau

2013-02-14 @ 14:31:25
Postat av: hanna

gör du din egna design? isåfall hur? haha :)

Svar: ja det gör jag! i kodmall och stilmall :) lärt mig via designadinblogg.se
Filippa Lindau

2013-02-14 @ 15:26:24
URL: http://hannaschonbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback