frågestund svar del 1

Här är första delen med svar på frågorna som ni ställt om mig till mina vänner. Det är Alice och Amanda Ö som börjar med att svara på frågor. Ingen riktigt början eller slut i videon för jag tycker det känns så sjukt töntigt att sitta och prata med en kamera... "hej allihopa/hejdåå". Väldigt flummiga till en början. Hoppas ni uppskattar och tycker att detta är en rolig grej. Spelar in den andra videobloggen i eftermiddag, då är det Elin och Amanda B som ska få svara på frågor.
 

Postat av: Sara Whitmore

Hejj, vad tycks om min nya design? :) Kramiis

2013-02-22 @ 13:39:52
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sköna!!

2013-02-22 @ 15:02:54
Postat av: anonym

goa tjejer!!
vart har Alice köpt den grymt fina blusen hon har på sig? Underbart fin!

Svar: märket heter darling! :)
Filippa Lindau

2013-02-22 @ 17:23:11
Postat av: Sofis

Underbar video!

2013-02-22 @ 20:17:23
Postat av: Amanda ▲

Jag har sett en bild på din bakgrund på mobilen där också facebook apparna är rosa och super söta, hittar inte bilden men hoppas du förstår vad jag menar och undrar hur du fått dom så? Eller vad appen heter som gör det så, var verkligen skit fint!

Sjukt tacksam för svar.

Svar: Det är nog inte jag för jag har inte så, vet andra som har men den gör tydligen så mobilen börjar krångla! Ingen aning om vad appen heter :) kram
Filippa Lindau

2013-02-22 @ 20:45:41
URL: http://nattstad.se/amandajjonsson
Postat av: Anonym

Men vilken affär? (Ang Alice blus?)

Svar: ingen aning, eller har för mig att de va nelly.com eller miinto.se
Filippa Lindau

2013-02-23 @ 12:06:19
Postat av: Anonym

Ska man först gå i gymnastik innan man börjar cheerleading?
Kostar det att gå i cheerleading? Isåfall hur mycket?

Svar: nej det måste man inte, men har man gått i gymnastik så får man bättre gympa till cheeren sen! Ja det är månadsavgift tror jag eller årsavgift, vet inte vad det ligger på, kanske några hundra!
Filippa Lindau

2013-02-23 @ 15:32:06
Postat av: sofija

så härliga! haha konstig fråga men vad menar ni med att du inte festar mycket längre? nån speciell anledning? kram!

Svar: alltså vi har inte varit ute sen oktober om man bortser från nyår! Ingen har varit sugen haha, så vi har inte haft ork eller lust! kram
Filippa Lindau

2013-02-24 @ 23:12:16
Postat av: Schimpansen

Som en apa

2013-02-26 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback