senaste dagarna

Tre senaste från mobilen. I tordags träffade jag 8 av tjejerna för att äta lite goda tapas på babbels innan vi lyssnade på duktiga Amina som sjöng i svensktoppen och gick vidare till finalen. Senare på kvällen åkte vi upp till Estelle och satt där och tjötade lite. I fredags köpte vi med lite gott och satt även då hos Estelle och åt lite. Blev en spontanutgång igen hehe, jag, Elin, Estelle och Snygg träffade upp några kompisar och slutade med att jag och Elin hade en jäkligt rolig kväll. Vi skrattade nog konstant i 1h minst. Nu ska jag ner mot Göteborg för att träffa mina småkusiner som flyttat dit. Kraaam

Postat av: Sofia

Gud vad fin du är! Herregud

2013-07-28 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback