wand locktång

Cloud Nine Wand är locktången som jag köpt mig. En tång som gör världens snyggaste lockar, heelt klart! Så mycket bättre än med plattången. Och jag älskade lockar med plattången innan. Man kan göra både "hårda" och "mjuka" lockar, stora/smala och borsta ut och trixa med den. Man vevar håret runt, ungefär som wella pro curl men mycket tjockare och värmen går att justera vilket är bra för att tunnt hår skall inte ha för hög värme när man stylar. Förutom att den är bra så är den ju jäkligt snygg, både utanpå och innanför kartongen. Den har ett värmeskydd runt om sig som, man får även en skyddshandske eftersom att man vevar håret runt och tången är väldigt varm. 1799kr på Barbershop B2 i Borås, spring o köp alla stylingälskare. Ska visa er bilder nästa vecka när jag har tid för att visa hur lockarna blir. 

Postat av: Jessica

Kan du inte visa det i en video? :)

Svar: joo visst :)
Filippa Lindau

2013-07-17 @ 17:22:28
Postat av: Elvirall-Massa frisyrinspiration, hårtips och USA shopping.

Åh spännande :D

2013-07-17 @ 22:38:01
URL: http://elvirall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback