blogpod

Det här med blogpods är nytt i bloggvärden och även så kallade podcast. Har själv bara lyssnat på Michaela & Dasha och något med Andreas Wijk. Hört att Alex&Sigge och Filip&Fredrik skall vara väldigt roliga? tipsa gärna om podcast, länka nedan. Mina favvisar är dessa brudar, mina "livscoacher" känner igen mig i så mycket och älskar allt de pratar om, + på kanten är deras goa dialekter! Lyssna här.

Postat av: Anonym

kan du länka till en sida där man kan köpa den modellen och färgen du har på ditt liebeskind skärp?:)

Svar: googla! jag vet tyvärr inte
Filippa Lindau

2013-06-24 @ 11:57:35
Postat av: Johanna

Isabel adrian och rebecca stellas podcast är helt klart min favorit! Så roliga, man känner igen sig och en riktig självförtroende boost. Rekomenderas starkt!! Finns på itunes och expressen.se :)

2013-06-24 @ 12:14:37
Postat av: Molly Samuelsson

Jag kan starkt rekommendera Isabel Adrians och Rebecca Simonssons podcast, väldigt roliga och underhållande att lyssna på :)

2013-06-24 @ 12:33:01
URL: http://mollyssamuelsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar deras podcast! Brukar också lyssna på Isabel Adrian och Rebecca Stellas podcast på expressen.

2013-06-24 @ 13:03:04
Postat av: Mathilda

Lyssna på isabel och rebeccas podcast! Dom är verkligen bäst, tar upp problem och pratar om, om allt från kärlek till vänskap. Sen så pratar dom mycket om att uppfylla ens drömmar och bara köra utan att bry sig om vad andra tycker. Dom pratar också om mode och skönhet! Bästa podden lätt!

2013-06-24 @ 13:06:11
URL: http://mathildajingnas.webblogg.se
Postat av: Linda

Michaela och Dashas är bäst! Annars finns ju Isabel Adrian och Rebecca Simonssons. Ett tips är att kolla på topplistan på Podcaster-appen!

2013-06-24 @ 14:08:41
Postat av: Anonym

alex&sigge är den bästa podcasten någonsin!

2013-06-24 @ 21:24:45
Postat av: Mathilda

Amanda Schulman och Hannah widells podcast rekommenderas också!! :)

2013-06-26 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback