american cheerleaders

Har helt glömt bort att visa dessa bilder, visat några via instagram när jag var i USA. Stötte på så många kända cheerleaders från stora lag och mina "cheeridoler". Jag och några från laget tog bussen till ESPN för att kika på tävlingen och stötte på Kiara Nowlin först, hon kände igen mig då vi var i samma camp routin på cheer summer camp så det var väldigt roligt. Direkt efter det när vi var påväg in blev jag helt galen då Gabi Butler kom och sedan "tvillingarna" från smoed. Mitt favvolag, vi träffade även deras två coaches inne på ett matställe. Mötte även Colton och Victoria som kände igen mig från summer camp också, tog även en bild med några från deras lag, Cheer Athletics Wildcats. Både dom och CA smoed är world champions i sina klasser iår. Sen träffade jag även en av topparna från Cheer Extreme, Cami Branson från CA och sen en av topparna från Rockstar Beatles som kom tvåa i samma klass som smoed. Mest lycklig över att jag träffade alla jag ville från CA Smoed hehe, tog ju kort med Gabi både på tävlingsdagen och dagen då dom tittade haha.

Postat av: Johannisen

Så jävla coolt med Cami Branson och Gabi Butler!!! Dör vad jag är avis på dig flipps!!! Men cheer extreme senior elite och Erica Englebert saknades dock;)

2013-05-28 @ 14:28:42
Postat av: Elin

asså cami branson går i spirit of texas dahhhhhhh

Svar: men okeeej dååå dahhh tjejen med koll xD
Filippa Lindau

2013-05-28 @ 14:59:55
Postat av: kadiz.blogg.se

de är ju kortare än vad du är! och du är ganska kort om jag minns rätt?
oj nu lät det som värsta anklagelsen, det var inte så jag menade, men jaaa du fattar ;)

Svar: haha ja dom är jättesmå och korta!!
Filippa Lindau

2013-05-28 @ 19:49:59
URL: http://kadiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback