oldie

För att variera lite med alla USA bilder och i brist på nya vardagsbilder bjussar jag på en gammal outfitbild, den får duga tills dess att jag fått min lilla sak vad man nu kallar det till stativet. Ville bara passa på att skriva av mig och TACKA för alla fina kommentarer, alla peppande ord och hur ni får mig så motiverad och pepp på livet. Låter som att jag är världens deppigaste person nu, tolka mig inte fel men är stressad för att lovet snart är här och att jag inte vet hur sommaren kommer se ut för mig än, inga planer spikade ännu.. men men det kanske hör till? får ta dagen som den kommer. Vet inte om jag ska skriva ut det här men whateva kommer väl aldrig ske men har haft tanken på att skriva en blogg-bok i cirkus 2 år tror jag. Sen egoboost kom ut fick jag mig en tanke om att göra en egen bok, dock har jag bara levt snart 17 år och har inte så mycket roligt att dela med mig utav. Men vill göra någon blogg-lärobok haha, Låter som att jag är ett proffs men det är på grund utav er jag vill göra det, vet inte varför den tanken slagit mig men är skitsugen på att göra det. Funderar även på att boka tid för att kapa håret 5cm, galet jaaa!! Att jag vill klippa mig stup i ett. Jaja flummigt inlägg, publicerar detta imorgon (tisdag) så det är skrivet igår kväll när ni läser hehe. Älskar livet denna veckan btw, sovmorgon både tisdag och onsdag till 11/12 och sen "minilov", sen på torsdag drar RM/SM helgen igång. 

Postat av: Sabina

Du är så himla fin! Älskar dina finakläder med!! :)
Men jag har en fråga, alltså, rakar du dina armar? Konstig fråga, jag vet haha.. Alla har ju hår på armar, ben osv men "vi brunetter" har liksom inte blonda hårstrån, så det är ju svårare att täcka det (speciellt på armarna), så jag undrar hur du gör, om du liksom rakar armarna eller inte! Jag vill, men vill liksom inte få sån stubb.. haha åååh hoppas du svarar!

Svar: haha nej det gör jag inte, skulle aldrig göra det! hemskt att få en stubb, hellre mörka hår på armarna :)
Filippa Lindau

2013-05-07 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback