rayban clubmaster

Köpte mig ett par nya ray ban's i USA. Modellen heter clubmaster och jag gillar dem starkt. Har de vanilga pilotbågarna i gudl med grönt/svart glas så kände för ett par till i en annan modell. Tror jag betalade ca 900-1000kr för dem!

Postat av: Anonym

Hej, jag har lite frågor om ögonfransförlängning, tacksam för svar:)
Vart går du/gick du och gjorde dina?
Hur lång tid håller det?
Är det lätt att man tappar sina egna fransar och man bara skulle göra ögonfransförlängning en gång? Alltså om det är lätt att sina egna fransar åker med när man börjar tappa själva förlängningen?
Grym blogg förresten!:)

Svar: Jag gjorde dem på familjen sandwall som är jättebra på det! Dock är det lite dyrare där men lätt värt för det blir så fint. Det håller en månad ungefär sen behöver man göra nya/fylla på. Det beror på vart man gör dem, vissa kan göra de dåligt så att ens egna faller av också, mina åkte inte bort men man kan inte gå och dra i fransarna för då är det risk att dom åker av, dock växer dom ut igen men som sagt mina satt kvar allihopa och jag har långa vanliga nu igen. Tusen tack! :)
Filippa Lindau

2013-05-05 @ 01:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback