breakfast in bed

Var hemma från skolan igår och idag då jag mått dåligt. Var bara nere för repmötet i 30 min innan jag åkte hem igen. Åt frukost på sängen imorse och tog mig en varm dusch. Ligger nerbäddad i sängen nu och ska läsa igenom religionen, stort prov på torsdag... Imorgon är det endast en lektion, UF, och sen ska jag plugga gärnet innan vi har små möten och saker att fixa med vårt UF företag. Ska berätta lite mer om det imon tänkte jag. NATTINATTI

Postat av: Cornelia

Vill du att jag rättar din engelska eller tycker du att det är jobbigt?

Svar: vad menar du med rätta?
Filippa Lindau

2013-10-22 @ 22:11:11
Postat av: A

Läser du Hanna Bodelsons blogg..?

Svar: nej :)
Filippa Lindau

2013-10-23 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback