förändring

Har en nyhet att berätta för er. En stor nyhet för både mig och er, jag har valt att flytta bloggen. Det kommer ske redan idag/ikväll om jag har tur. Jag har fått flera förfrågningar från olika portaler som velat få mig att byta men aldrig fastnat extra för någon, har alltid kännt att blogg.se passat mig. MEN nu vill jag ändå förnya mig och prova på något nytt. Jag hoppas att ni följer med mig vidare oavsett vad jag valt hehe, så kommentera gärna så jag vet att ni är på samma spår som mig fortfarande och vill följa bloggen. 
 
Kommer meddela direkt när jag byter så ni har koll på allt! Det blir ett stort kliv för mig och jag är faktiskt lite smårädd och nervös haha, men tror det kommer bli bra.

Postat av: Nicole

ÄLSKAR koftan!

2013-10-29 @ 18:07:27
URL: http://nirrescrib.blogg.se
Postat av: Jojo

Fin blogg! ;)

2013-10-29 @ 19:31:42
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hej hej ! super fin blogg måste jag bara säga :) och sedan en sak till , jackan i det här inlägget ( som är från reaplay ) http://filippall.blogg.se/2012/january/dagens-outfit.html åååh den är så snygg , säljer du den ? om inte så vart finns den att köpa . googlat runt hela kvällen med hittar ingenting. skulle verkligen bli jätte jätte glad om jag fick svar !! maila mig gärna ett svar

Svar: Hej, har precis sålt jackan tyvärr!
Filippa Lindau

2013-10-29 @ 19:51:59
Postat av: Anonym

det är lite svårt att säga för det beror på vilken portal det är :) vissa portaler har sjukligt mycket reklam och du tröttnar man tyvärr :/

2013-10-29 @ 20:48:24
Postat av: Victoria

Klart jag kommer fortsätta följa din blogg, du som person förändras ju inte bara för att du byter portal! :)

2013-10-29 @ 21:32:11
Postat av: Tina

Vad fin bild!

2013-10-30 @ 07:59:23
URL: http://photobytina.blogg.se/
Postat av: Anonym

för mig är det en självklarhet att läsa din blogg, vilken portal du än byter till! :)

2013-10-30 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback