natti natti

Förlåt för kass uppdatering. Haft fullt upp hela helgen, jobbade på bryggan tors-lör och idag på matchen. Igår drog vi ut en sväng, hade inte planerat något mer än att hitta på något kul och vi fick en väldigt rolig kväll. Sov ut rätt länge idag innan det var dags för kvällsjobb i kylan på arenan, jäklar vad kallt det var idag! Känner mig helt hängig o slut nu efteråt, mår inte 100 så får se hur jag mår imon.. Nu ska jag iallafall somna till världens mysigaste låt jag fått upp öronen för hehe, Bridge Burn. Natti

Postat av: Moa

Hej!
En liten radom fråga... Men jag har funderingar på att söka ekonomiprogrammet på teknis nu till hösten. Och jag undra hur mycket merit man måste ha för att komma in på den linjen? Vad hade du och vad är medel??
Vore så taksam för svar :)

Svar: Hej. det brukar variera men det är inte så svårt att komma in på linjen! Svårare att klara av den, men kom och besök oss under besöksdagarna nu :D
Filippa Lindau

2013-10-20 @ 22:26:33
Postat av: Johanna

Älskar att du vågar visa din tandställning eftersom att förr va det inget du precis ville visa. Ditt leende är att dö för!

Svar: Tack, det värmer att höra!!
Filippa Lindau

2013-10-25 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback