säljes

Sslänger upp en bild på denna vita blus från Rabens Saloner som fortfarande är till salu, 500kr storlek XS men passar även S. Vill också passa på att säga att jag säljer min gröna Odd Molly jacka/kappa, det är beiget innuti i den och storlek är en 1 = Small. Jag är ju en XS och den blir lite längre bara. SE BILD HÄR (den gröna), ska ta egna bilder senare idag men 1000kr vill jag helst ha för den, kan tänka mig gå ner i pris vid snabb affär.

Postat av: Alice

Hej!, Älskar din blogg och tycker att du är så himla fin! Jag är så sugen på att köpa ett par primeboots men funderar mycket på färg och modell,.. Många säger att ett par mellanhöga är det man först ska satsa på men det verkar som att de som senare köper ett par låga använder de mer, vad tycker du??

Svar: alltså du får prova dig fram! Jag vet inte vad du passar bäst i eller trivs med, jag använder bara mina låga just nu dock.. men sen till vintern ska jag ha dem höga :)
Filippa Lindau

2013-10-08 @ 15:20:59
Postat av: Emma

Jag skulle vara jätte intresserad av jackan!

Svar: Mailar dig senare! :)
Filippa Lindau

2013-10-09 @ 06:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback