suddiga genom spegeln

American Vintage tisha -Jolina / jeans -JC (crocker är märket som många frågat om) - nike air max 
Tre suddiga snabba genom spegeln imorse innan jag sprang till skolan. Onsdag vilket betyder en lektion, ekonomi, sen idrott som vi har varanann vecka sen slutade jag. Älskar onsdagarna bara för dom är så korta och vi har sovmorgon. Dålig uppdatering under dagen då jag suttit med matteboken i högsta hugg sen jag kom hem runt 15. Och jag är inte färdig ännu... har matteprov imon och det är min svagaste sida så att säga. Har även en inlämning som skall vara färdig imorgon som jag måste göra färdigt, det är en film i svenskan som skall klippas ihop. Ska slänga i mig lite käk sedan börja med svenskan och sedan matten igen. 

Postat av: Anonym

Var är t-shirten från? Alltså affär eller nätet? Isåfall vilken affär/hemsida?:))

Svar: jolina i borås! finns på miinto.se
Filippa Lindau

2013-10-05 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback