superolja för håret

Ett hårtips, många utav er frågar och undrar vad "hemligheten" är för att mitt hår är så långt och fint/vårdat. Jag har ingen hemlighet mer än att jag använder olja VARJE dag. Den jag haft ett tag nu tog precis slut och valde att prova på något annat. Denna diamond oil från Redken sägs vara en utav de bästa. Det behövs MAX 3 droppar, annars blir håret för fett. Applicera dropparna i handen, masera in och dra från mitten av håret och neråt. Den är sillikonfri vilket betyder att den inte "lurar" håret och bara lägger sig som en hinna över stråna, den hjälper och berikar håret för att ge det lyster och styrka. Så vill ni prova på en bra olja så är det denna man ska ha nu! Inte mycket dyrare än någon annan olja. 
100ml flaskan / 360kr -finns till två olika hårtyper på Barbershop B2 i Borås. Inte nog med att den är bra för håret, flaskan är grymt snygg! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback