föreningar

Elevkåren Teknis - GILLA HÄR
Balkommittén - GILLA HÄR teknisbal@instagram
KFFoT - Kommittén För Fester och Traditioner
TAF - Teknis Amatörfotografer GILLA HÄR
KK - Kortegekommittén GILLA HÄR
Jag vet att vissa klagat på allt tjöt om min skola men jag tycker det är kul att uppmärksamma allt roligt som sker på gymnasiet. Här ovan kan ni se några föreningar som visade upp sig under föreningstorget idag, gå in och gilla alla föreningar på facebook för att hålla koll på dem, och viktigast av allt SÖÖÖK till föreningarna! Själv är jag med i både TAF och Balkommittén, och sitter som sekreterare i elevkårens styrelse. 
gilla även, JUBEL, som fixar allt tifo till bl.a Teknis VS B*ckäng och Arenakampen och sedan TIF - Teknis Idrottsförening som arrangerar aktiviteterna
 
 

Postat av: Filippa Timlon

Hej! Du har en jättefin blogg och jag bara undrar om du tjänar pengar på den, isåfall hur mycket och hur? Och en till fråga, hur kom du med på blogg.se, var det dem som frågade dig om du ville bli intervjuad? Kram!!

Svar: nej det gör jag inte :) det var blogg.se produktionsansvarig eller något som kontaktade mig på mailen! kram
Filippa Lindau

2013-09-10 @ 17:32:41
URL: http://filippasstil.blogg.se/
Postat av: Mathilda

vart kan man hitta leo air max?! gud dom är så snygga och jag som letat som en galning, vore så så tacksam för svar :*

Svar: via ebay! sök nike air max leo :)
Filippa Lindau

2013-09-10 @ 18:41:18
Postat av: Ronja och Emilia

Vilken fin blogg! Kika gärna in på vår blogg för inspiration :) Kram

2013-09-17 @ 15:13:12
URL: http://northernstreetstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback