Miss Glossy 2013

Just nu pågår tävlingen Miss Glossy 2013 där priset är för 2 personer som vinner möjligheten att bli Casting Creme Gloss ansiktet utåt i en stor kampanj som kommer att gå ut i "glossiga" magasin. Rösta gärna på mig HÄÄÄR -likea min bild, men var även med själva och tävla. En stor chans för er alla att kunna vinna ett fint och roligt pris! Ni är sååå många som kommer se detta, ni är guld värda om ni röstar upp mig till toppen♥♥♥
Rösta på mig här / delta i tävlingen här 

Postat av: Greta Berzell

Hejhej! Jag startade min nya blogg imorse.
Skulle vara jättesnällt om du ville kika in den och kanske lämna en kommentar?


kram

2013-09-13 @ 21:22:56
URL: http://gretaberzell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback