onyx

Eftersom att jag lagt av med cheeren så känner jag att jag ändå måste hålla igång och röra på mig. Så hämtade mitt onyxkort idag. För något år sen var jag typen som kunde äta allt utan att bli tjock, men börjar typ lägga på mig!??!?! så var med mamma igår kväll och körde lite på crosstrainern och sedan styrka med henne, ska ner nu om 1h för att gå på mitt "första" pass (har provat på combat och yogan innan hehe), bodycombat med Amanda och Johanna är bokat iaf. Och eftersom att nästan alla vi tjejer tränar på onyx så har man väl förhoppningsvis alltid någon att hållas sällskap med när man tränar. Tjingeling. 
 

Postat av: sabine

kul! tränar också på onyx och trivs verkligen :) gillar spinning, body pump och functional moves. hur var bodycompat? aldrig provat det!

Svar: Bodycombat är väldigt kul, man "boxas" i luften, hoppar och slåss/kickar i luften :)
Filippa Lindau

2013-09-02 @ 17:56:16
Postat av: Myralovisa

Superfin blogg, undrar om du fortfarande har kvar din bloppis, och isåfall hur kommer jag till den?
Kramar

Svar: ja, www.filippall.blogg.se/bloppis
Filippa Lindau

2013-09-02 @ 19:47:51
URL: http://lovisamyra.blogg.se
Postat av: Anonym

När/varför slutade du med cheer?

Svar: iår, efter SM som var i maj, känner att jag tröttnat och nått de "mål" jag ville, var på Worlds och tävlade i VM som svenskt landslag iår och det var liksom det "sista" av min cheerkarriär kände jag!
Filippa Lindau

2013-09-02 @ 22:04:43
Postat av: Penny

Super fin blogg, verkligen. Tittar in här varje dag :D

2013-09-03 @ 09:43:45
URL: http://pennyedvinsson.se
Postat av: Diman Dilir

va kul! började på gymmet igår, skönt att komma igång!

2013-09-03 @ 10:04:46
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Ebba

Hej! Måste bara först säga att din blogg är jättebra. Jag undrar hur är dina Primeboots är i storleken? Jag har nämligen tänkt köpa ett par men dem finns inte i någon affär där jag bor så jag kan inte prova dem...

Svar: dom är liiite stora, har 36 på converse osv så har ju 36 på prime men har en sula i!
Filippa Lindau

2013-09-03 @ 14:25:49
URL: http://ebbasliv.webblogg.se
Postat av: Zarah

Hej Filippa! Vill börja med att säga att din blogg e bäst! Älskar den! Och sedan har jag en liten fråga, när du var i London köpte du ju jeans från hollister, undrar vad de kostar? :)
Kram på daj!

Svar: dom kostade 600kr tror jag!
Filippa Lindau

2013-09-03 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback