post

Fick hem ett stort brev på posten från Case App idag, ni kan skymta en del utav vad det var på bilden. Mitt egna skin till datorn, säger bara DOM ÄGER!! Älskar deras snabba service och hur bra kvalitén blir på sina produkter. Har ni inte passat på att beställa ett eget skal eller skin till din mobil/dator, gör det nuuu. Ni får 20% rabatt om ni uppger FILIPPA20 i kassan. 

Postat av: Anonym

visa hur det blev sedan

2013-09-23 @ 17:39:10
Postat av: Linda :)

Vad roligt, såg att du hamnat som veckans blogg. Jätte stort grattis till dig :-) Jag kom ihåg när vi va på språkresa tillsammans (elr, på samma språkresa kanske jag ska säga ;) ) och du prata om den, att du ville göra något av den och sådär. Sjukt roligt att se att det går så bra gör dig :-) Hoppas allting är bra annars! kramar <3

Svar: Åh ja heeej haha, så längesen nu ju! Minns inte ens själv att jag nämnde det.. och tack! Allt är bra med mig, hoppas de är fint med dig med! kram
Filippa Lindau

2013-09-23 @ 23:13:03
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback